lingua

Home » News

Manuale d'installazione di Eliminatore di Mist

Posted in u 2020-03-18

1. Riassuntu di i Metodi di Installazione Internaziunali di Colonna 

Prima di a stallazione internu di a colonna, a manhole deve esse apertu trè ghjorni in anticipu per ventilà, quandu u Test di cuntenutu d'ossigenu Qualificatu, poi ponu entre in a colonna per operazione.

1.1 A scala è davit per installazione deve esse in locu, prima di u travagliu di stallazione.

1.2 Quandu ci sò operatori in a colonna per eseguisce a custruzzione, deve esse una vigilazione speciale fora di a colonna.

1.3 Se u travagliu di u focu deve esse realizatu in l'operazione di e colonne, bisognu di applicà i permessi di travagliu di u focu, u postu di friczione di u cuntattu trà l'alimentazione d'energia è a colonna deve esse aghjuntu una capa di gomma per prutegge.

1.4 Aduprate a corda di canapa per trasportà i blocchi interni à i posti d'installazione in u fondu, durante u sollevamentu, l'operatore in fondu duveria stà à l'altru latu, in casu di parti cadute interni feriti.

1.5 L'operazione d'alimentazione elettrica in illuminazione in a colonna deve esse una alimentazione sicura micca più altu di 24V.

2. Installazione di Demister

2.1 L'installazione dimustratrice duverebbe dopu a prova di pressione di a colonna qualificata è pulita, quandu a stallazione, duverebbe esse strettu in cunfurmità cù u disegnu, per assicurà a qualità di a stallazione.

2.2 I pezzi pre-soldati è parte di supportu (cum'è anellu di supportu, sedia di supportu, fasciu di supportu, stampa di fasciu), necessità à consegna in u situ in anticipu, è mette in a colonna.

2.3 I travagliadori di a stallazione stallanu a parte pre-saldatura è sustegnu u fasciu in u locu.

2.4 Dopu chì i fasgi di supportu sò stati installati, stallate u demister. Installa secondu u disegnu.

2.5 Dopu à u demister installatu, installate u ramu di stampa(se) in postu, appughjà u demister cun forza cù u fasciu di stampa, è infini strinci i ligami.

2.6 A superficia di sigillà di a copertura di u tappa è di u tappinu è a tappa inferiore deve piglià misure di prutezzione per ùn sminticà micca o imbuscassi., quandu manipulà u demisteru, piglialli ligeramente, prevene u colpu è mullassi, E evità di deformazione è danni.

2.7 L'operatori di stallazione ùn permettenu micca di portà pezzi supplementari, eccettu i puntelli è l'utili necessarii, dopu chì a installazione di u demistiu hè finita, deve verificate micca di scurdà l'utili in a colonna.

Menu